Už s námi letělo 27 845 lidí
Oproti kruhového padáku, který se dnes k seskokům z letadel používá jen výjimečně, je tento padák možné za letu ovládat, tedy měnit směr a do jisté míry i rychlost klesání. Přistání s tímto padákem je také mnohem bezpečnější a pohodovější.
Všichni známe záběry z historických vojenských filmů, kde výsadkáři sestupují na padácích s kulovým vrchlíkem. Tyto padáky jsou dnes již zastaralé a používají se například už jen jako záložní. Jejich výhodou je menší hmotnost, ale o to tvrdší přistání.
Padák je konstruován jako křídlo běžného letadla, které vyvozuje vztlak a tento působí proti zemské přitažlivosti a navíc umožňuje padák řídit. Pro tandemové seskoky je tento typ v dnešní době jediným povoleným typem padáku pro svoji bezpečnost, pohodové ovládání a lehké přistání.
Seskokový padák je konstrukčně podobný křídlu pro paragliding, hlavní rozdíl je v klouzavosti. Zatímco se seskokovým padákem chceme spíše klesat pod sebe, tak paraglidingové křídlo je konstruováno pro co největší klouzavost. Lze s ním ulétnout na jeden start až stovky kilometrů. Nelze jej však použít pro výskok z letadla (není konstruován na fázi otevření z volného pádu) a se seskokovým padákem byste zase neodstartovali z kopce.
Nakupujte bezpečně online! U nás jednoduše vyberete zážitek, zaplatíte kartou a do 5 minut máte poukaz ve svém e-mailu. Vyřešeno!
Garantujeme vaši 100% spokojenost
Pokud se rozhodnete zážitek vrátit do 30 dnů od zakoupení, vrátíme vám peníze. Více...
© 2009-2024 Mavisys, s.r.o.