Něco se bohužel nepovedlo. Zkuste to prosím znovu
Děkujeme za Vaše přihlášení k odběru newsletteru. Potvrzení včetně slevového kódu už míří do Vaší e-mailové schránky.
Výhody s newsletterem
Logo Letecké zážitky

Specialisté na letecké zážitky. Jsme piloti a milujeme létání :)

Už s námi letělo 27 853 lidí

Zavolejte a poukaz máte do 5 minut! 777 920 255

FAQ - často kladené dotazy

Co dělat, když koupím poukaz na určitý zážitek a obdarovanému se nebude zážitek líbit?

Obdarovaný si zážitek může vyměnit za jiný ve stejné nebo nižší cenové relaci, případně za dražší zážitek doplatit.

Když dnes objednám dárkový poukaz v hezké dárkové krabičce, kdy mi přijde domů?

Dárkové poukazy na dobírku (nebo po přijetí platby) odesíláme nejdéle následující pracovní den od přijetí objednávky (platby).

Jak dlouho dárkový poukaz platí?

Platnost dárkového poukazu je 12 měsíců ode dne zakoupení.

Dárkový poukaz mi propadl, co teď?

Pokud vám dárkový poukaz propadl, kontaktujte nás prosím a společně vymyslíme možnosti prodloužení :)

Co když bude několikrát za sebou špatné počasí pro uskutečnění mého zážitku?

Počasí samozřejmě nedokážeme ovlivnit, i když bychom moc rádi, tudíž když Vám bude termín realizace zážitku zrušen z naší strany z důvodu špatného počasí, pak v takovém případě platnost poukazu neřešíme.

Rád/a bych koupil/a zážitek, ale nejsem si jistá ve výběru.

Můžete zakoupit univerzální dárkový poukaz a obdarovaný si pak sám zážitek vybere.

Můžu s sebou vzít doprovod?

Odpověď naleznete vždy u konkrétního zážitku. U většiny zážitků to možné je.

Dostal jsem dárkový poukaz, co mám dělat?

Zavolejte si pro domluvení termínu na číslo +420 777 920 255.

Koupě zážitku byl nevhodný dárek, obdarovaný si nechce vybrat jiný.

Pokud se za jakéhokoliv důvodu rozhodnete zážitek nevyužít, do 30 dnů od zakoupení nám prosím tuto skutečnost oznamte a vrátíme vám peníze v plné výši.

Je možné nabízené zážitky využít i v jiných lokalitách?

Zážitky jsou možné využívat pouze v lokalitách uvedených u každého zážitku.

Mám již rezervovaný termín zážitku, avšak nemohu se dostavit.

Rezervaci můžete zrušit maximálně 3 dny (72 hodin) před rezervovaným termínem. V takovém případě si můžete rezervovat náhradní termín. Pokud rezervaci chcete zrušit méně jak 3 dny před rezervovaným termínem, poukaz Vám propadá bez náhrady.

Mám rezervovaný termín, ale nemohu se dostavit, může zážitek absolvovat jiná osoba, než na kterou byl termín zážitku rezervován?

Ano, ale raději nám tuto skutečnost prosím oznamte. U některých zážitků po absolvování účastník dostává certifikát, tak aby na něm bylo správné jméno. U letů letadlem i balónem bychom zase potřebovali změnit informaci o hmotnosti účastníka, pokud se nějak zásadně liší.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Zavolejte nám na informační linku na čísle +420 777 920 255 nebo nám napište dotaz do online chatu a my vám dotaz zodpovíme :-)

CHCETE PORADIT?

777 920 255

Nakupujte bezpečně online! U nás jednoduše vyberete zážitek, zaplatíte kartou a do 5 minut máte poukaz ve svém e-mailu. Vyřešeno!


Specialista na Letecké zážitky.cz

garance Garantujeme vaši 100% spokojenost

Pokud se rozhodnete zážitek vrátit do 30 dnů od zakoupení, vrátíme vám peníze. Více...

Buďte s námi v kontaktu:

Facebook logo Instagram logo LinkedIn logo

Napsali o nás

Impuls    MF Plus    Hospodářské noviny    Svět    Deník    E15    Aeroweb    Týden.cz   

© 2009-2024 Mavisys, s.r.o.